КОИ СМЕ НИЕ?

EMPATIA е първата компания в България, която трансформира градове, региони и атракциони в силни туристически дестинации, способни да се конкурират на националния и глобалния пазар.

Ние превръщаме потенциала в успех. Не сме рекламна или PR агенция, не сме консултантска компания, не сме студио за дизайн или дигитален маркетинг.

Ние сме първата по рода си компания за развитие на дестинации, която работи рамо до рамо с вас във всички аспекти на развитието и управлението на интегрирания туристически продукт.

ИНСТРУМЕНТИ /

МАРКЕТИНГ

Разработваме анализи и стратегии за позициониране, създаваме брандове, реализираме интегрирани рекламни кампании, осъществяваме връзки с обществеността, създаваме стратегически медийни политики и партньорства, разработваме и реализираме политики по отношение на съдържанието.

Накратко, водим война за съзнанието на потребителя. В контекста на туризма и управлението на дестинации, обаче правилата на тази война са различни, защото „продуктът“ е много комплексен и никой няма цялостен контрол върху него.

И за това маркетингът на дестинации е напълно различен от маркетинг практиките, в която и да е друга индустрия.

Калина Гешева получава награда за ефективност в рекламата – EFFIE 2016, София.

От ляво на дясно: Красимира Чахова - заместник кмет по туризма в община Стара Загора, Николина Ангелкова - министър на туризма в България, Ясен Гешев – съосновател на EMPATIA

ИНСТРУМЕНТИ /

БИЗНЕС РАЗВИТИЕ

Разработваме продукти и изграждаме бизнес отношения с ключови играчи на пазара.

От ляво на дясно: Красимира Чахова - заместник кмет по туризма в община Стара Загора, Николина Ангелкова - министър на туризма в България, Ясен Гешев – съосновател на EMPATIA

TEDx Стара Загора

ИНСТРУМЕНТИ /

ОБУЧЕНИЕ И КОУЧИНГ

Създаваме модели, процеси и протоколи на работа, като обучаваме съответните екипи, за да гарантираме устойчивото развитие на дестинацията.

TEDx Стара Загора

ОСНОВАТЕЛИ

Калина Гешева

Калина има магистърска степен от Université Sorbonne Nouvelle Paris 3.

С над 15 години опит в сферата на маркетинга и рекламата в България и Франция и с повече от 55 награди за ефективност и креативност на българския и международни пазари.

До месец октомври 2017 управлява бранда и рекламата на Мтел.

Като част от екипа на New Moment New Ideas Company, четири пъти е получавала отличието „Най-добра рекламна агенция“ в България.

Разработила и управлявала е над 500 рекламни кампании за над 100 милиона лева.


Ясен Гешев

Ясен има повече от 20 години опит в разработването и реализирането на нестандартни проекти в сферата на маркетинга, изкуството и спорта.

През 2018 е избран за един от “40 до 40“ в България, инициатива на Дарик Радио. Маркетинг директор е на едно от най-големите спортни събития в България – „Рали България“, със заслуга за превръщането му в част от Световния рали шампионат (WRC) през 2010 година.

Печелил 2 пъти наградата „Най-добра рекламна агенция в България“ Основател е на Urban Art Foundation, която вече 10 години организира проекта за градско изкуство Urban Creatures, трансформирал район Подуяне в туристическа атракция. Проектът е част от календара на културните събития на София.

Член на работната група към Столична община „Достъп до култура“.

CASE STUDY

За 2 години партньорство с Община Стара Загора постигнахме следните резултати:

  • +250%

    Ръст на средната цена на нощувка в общината. Пазарът се разви толкова устойчиво, че през 2019 се наблюдава два и половина пъти увеличение на средната цена на нощувка спрямо предходната 2018 година, според данни на booking.com.

  • +43%

    Ръст на приходите от туристическа такса за 2019-та година. По данни на община Стара Загора.

  • 20/24

    В 20 от последните 24 месеца отбелязваме ръст в броя на нощувките, въпреки трудния период за целия сектор в България.